DZIKOWISKO

KILKA INFORMACJI O DZIKOWISKU 😀

Miejsce: BIESZCZADY -OSAODA OSTOJA http://osadaostoja.pl/
Organizator: Osada Ostoja – Stężnica / ATV Bieszczady
Sędzia Główny: Tomasz Kudełka vel. DZIKI
Główny Zespół Sędziów: Kacper Grabowski, Marcin Matuszewski, Grzegorz Słotwiński
Sędzia trasy: Kacper Grabowski
Komisja Przeliczeniowa: Powołana w trakcie rajdu .
Zabezpieczenie medyczne: Grupa Bieszczadzka GOPR
Patron Medialny: QUADMANIA
Sponsor Tytularny: OSADA OSTOJA – Tomasz Kisiołek
Sponsorzy Wspierający: Szekla 4×4

DZIKOWISKO to projekt przeprawowego technicznego rajdu górskiego, który odbędzie się w znanym miłośnikom mocnej jazdy w Bieszczadach terenie Stężnicy i okolic nieistniejących już bieszczadzkich wiosek Tyskowa i Radziejowa.

Do uczestnictwa w rajdzie może się czuć zaproszony każdy kto posiada pojazd typu QUAD z napędem 4×4 przystosowanym do trudnej technicznej jazdy w górach ( wyciągarka itp. ), oraz jego doświadczenie i uczestnictwo w innych rajdach daje mu poczucie bezpieczeństwa w trudnym terenie. Uczestnik nie musi posiadać quada zarejestrowanego ale pojazd musi być ubezpieczony na czas rajdu. Zawodnik musi posiadać ważne ubezpieczenie OC minimum na czas trwania imprezy. Uczestnik rajdu musi mieć ukończone 18 lat.
Dzikowisko to dwie formy rywalizacji łączone do wspólnej klasyfikacji generalnej tj.
Przeprawowy odcinek podzielony ( w zależności od liczby uczestników )na +/- 5 odcinków specjalnych każdy z nich otaśmowany z obsługą sędziowską. Na każdym oesie nie ma żadnych pieczątek jedynie odbita będzie strefa wjazdu i wyjazdu z oesu. Liczony będzie czas przejazdu uczestników .
Zawodnicy startują w parach ze względu na bezpieczeństwo, w przypadku odpadnięcia jednego z członków zespołu pozostały uczestnik może kontynuować rajd. Pojazdy uczestników mogą poruszać się tylko w korytarzu ograniczonym taśmą zgodnie z kierunkiem jazdy. Opuszczenie korytarza odbywa się tylko za zgodą sędziego w celu usunięcia awarii lub ze względów bezpieczeństwa. W obu przypadkach powrót na oes może nastąpić za zgodą sędziego i zaczynając od jego początku. Na oesie nie ma limitu czasu. Zawodników obowiązuje tylko limit główny tj. czas startu i czas mety, w którym należy pokonać jak największą liczbę oesów.
Poruszanie się między oesami odbywa się tylko wyznaczonym śladem wgranym do urządzenia GPS GARMIN (wymagane minimum jedno urządzenie na zespół). Zawodnicy startujący w zespołach klasyfikowani będą indywidualnie. Brak pieczątek na trasie oesów ma na celu zlikwidowanie problemu jechania na jednego zawodnika w zespole 😉
Drugi odcinek ( dzienny ) to rodzaj rywalizacji zbliżonej do CC tzn. zawodnicy będą zobowiązani do przejechania pętli ( 3-5 km ) w wielu miejscach otaśmowanej o charakterze technicznym ( w niektórych miejscach trialowy ) . Po przejechaniu określonej liczby okrążeń zawodnik kończy rywalizację.
UWAGA – START RÓWNOLEGŁY ! ! !

Klasyfikacja dzieli się na
G – Generalna ( główna ) – suma ( czas ) dwóch form rywalizacji P ( przeprawowa ) i PC ( przeprawowy cross )
P – Przeprawowa
PC – Przeprawowy Cross

I RAJD JUŻ ZA NAMI! ODBYŁ SIĘ W DNIACH 7-9.10.2016r.

KOLEJNE PRZED NAMI – WYCZEKUJCIE INFORMACJI NA FUNPAGU:

https://www.facebook.com/dzikowisko/?fref=ts

Pogoda